Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Helloo★

Hye uoll's!assalamualaikummmmm oh assalamualaikum. Ish da lame bangat rase nya tak bukak dan bermadah helah dalam blog nih^^ last seen update pon ntah bile ntah.

Banyak nih nak diceritakan tapi tapi tak tahu yg mane satu. Ikut turn by turn lah gamaknye. Nih pon update kat fon je^^ kekangan masa dan kemalasan yang melanda yang menyebabkan blog nih terkontang kanting macam kekurangan air *ayat baku giler* haha ahhhh lantak situ baku ke tidok^^

Kehidupan lepasan spm memang agak berbeza yaw. Yela mula-mula mmg fun & enjoy kateko lagi lagi no more book no more homework no more potpetpotpet from teacher tapi lame lame kelamaan rindu giler woi!

Typing..typing.. eh eh law dah gune fon je update mmg gini lah jadinye! Baru nak type sikit ade yg panggil lah,nak type balik kena buat itu ini lah err -,-

Act entry kali nih tade nak story pape pon*padahal da cito* just saje saje nak cari mood dulu. Haa buat blog pon kena pakai mood jugak aw!law mood tarak cite kat blog mmg ler jadi tapi bersepah nun sane sikit sinun sikit yg macam karangan kat sekolah tuh hikhik #rinduSekolah#rinduKarangan#ohRinducikguMuhammad ^^

Okay cukup lah dulu sampai disini saja,jangan lah dikau bermuram durja haha! *da macam puisi pulok*okay chaw yaw^^