Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




On call :*

Heh picture kat entry nih pon dah dapat agak ape yang akan diceritakan right? Heh ^^

Nak cite on call dengan awak tadi. Memang suke on call lagi lagi dengan special person right :* tapi on call nih kena tengok mood jugak lah kan. Kekadang sekejap kekadang lame. Bile sekejap, sekejap sangat and bila lame, okay berjam jam pon tak puas haha♥

Tonight mula mula borak biasa and awak kacau tuh kacau nih *means kenakan saya* erghhh but im happy:*  act tade pape pon nak dicitokan haha sebab terlalu personal heh poyo je!

Tapi tadi geram sangat ngan awak sebab kacau saye lebih sangat haih. Ade ke patut tanya 'what' tuh ape. Haih bertuah punye sayang! Saje jee >< konon konon awak dok kampung grr tapi bukan ke sekolah acs ranking pertama and lagu sekolah pon dalam bi! Haa padan muke kena balik xP sekolah saye ranking ke bape je pon :( *apa ade hal dengan ranking heh*

Ingatkan da jawab tuh awak dah tak tanye. Sekali tanya lagi daaa. Grr mmg saje je. Then buat ayat sedih cakap tanak g taw tape ah. Tanye je!oh dear mmg lebih nih haha sabar jeee lah.

Saye pon jawab lah what tuh apa!then awak cakap balik 'apa yg apa? Saye tanya maksud what ah. Yang awak tanye balik ape tuh nape' grr oh ohhhhhh sakitnya hti rase nak piat piat telinga budak nakal nih. Haha mmg gelak jeee sebab asek berulang ulang dan ulang haha funny ok sayang!

The conclusion is nothing! Haha lantak ah ade kesimpulan ke idok^^ cume dapat imagine kan macam mane lah law anak murid tanye cikgu macam tuh kan. Erghhh memang susah sangat cikgunye nak terangkan. Haih nak guna cara ape ntah lah law banyak sangat tanye nye! Mesty bengang sangat! Ohh please lah paham 'what' tuh apa! Haha okay penat dah merepek time to sleep kan. Lagipon esok awak keje and kena bangun awal. Mane boleh tido lambat! Tidur dengan senyuman heh. Gtg

End