Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Suprise party!!

Sibuk sibuk dan sibuk! Sibuk pasaipa nih? Macam ade masalah negara lah pulok hehe. Act sibuk dok nak plan camne nak kena kan my sayang time birthday die! Okay citer nih throwback senanya ^^

Ku akui aku mmg agak lembab kit nak plan camne nak wat prank kat org nih. Sebab tak penah pon buat.nih pon baru niat je haa. Law nak wat nih kena ade backup sikit hihi.

So so so mangsa nya adalah oh my sister. Haha die lah yang kena aturkan hikhik. Macam macam gaye nak ajak die berkompromi untuk berkejasama.oh susahhh jugak ok! Tapi saye berjaya yeayyyyy die bersetuju.

Mule mule just ingat time hari ahad jumpe bg je lah hadiah even cepat sehari tapi tape lah kan. Tapi akak plak tanye bila birthday die and bla bla. So aku pon jawab lah. And kitorang pon komplot nak kenakan die hari isnin^^

Rancangan nye mule2 nak buat suprise kat office je. Konon konon akak soh die g makan and aku datang buat suprise bla bla tapiii tapi. Plan A cancel disebabkan beberapa faktor -,-

Okay aku da mule bengang lah bila akak buat selamba dek die jee macam 'nothing happen' je. Padahal plan da gagal ergggh. Ok bile da push die push lagi push and die cakap plan B hihi.

Plan B kitorang nak kenakan my love dekat Aeon. Tuh jelah mampu hihi lagi pon aeon dekat ngan uma so senang kit nak kuar. Lagi lagi malam kan,macam2 pertanyaan from big bos aka my father kang. Masa ayah tanye pon akak cakap nak beli barang hihi ^^

Mule2 sekali dalam kol 6 lebih saye text awak and cakap nak kua ikut ayah ngan mama jumpe kawan ayah. Okay then awak rply cakap akak tak ikut sekali?ok jangan lah kantoi. Saye balas cakap akak tak ikut bab anta adeq futsal. Ok awak tade hidu pape so first step berjaya! ^^

Then akak plak mainkan peranan die hakhak*gelak jahat* die text awak cakap yg ade orang nak jumpe die bab nak beli tanah. So akak ajak awak temankan!nak ajak saye tapi saye kuar kan. Nampak tak alasan nye tuh hihi. Okay awak pon yg tak pk pape follow je akak. Haha

Awak text saye cakap akak ajak temankan die saye pon just say ok and tanye nak buat ape ajak jumpe kat mane sume. Hehe buat bese je and kena mainkan peranan law tak abis ah kantoi hihi.

Okay bile da janji janji sume kite sume jumpe kat aeon. Eh tapi awak tak tahu saye ikut hihi.mule2 da sampai da cakap awak kat mane sume. Okay mission seterusnya beli kek sume. Huh ok settle --'

Then akak jumpe awak dulu konon konon tunggu org nye datang. Haha akak cakap org nye nga parking! Hehe die pon okay. Bile saye da sampai belakang awak jeng jeng jeng. Loadinggg.. hehe akak cakap haaa nih orang nye da datang. Die belum abis pusing so tak nmpak lagi hihi ape lagi saye pon baling... eh eh tak main baling tepung dalam cito nih.

Saya pon cakap happy birthdayy!! Hehe yeayyyy menjadi. Mungkin macam suprise biase2 jeee tapi awak mmg terkejut.hihi tuh dah cukup bermakna and yg penting naseb awak tak marah :* *takkan nak marah plak kan*

Okay muka awak mmg nampak lah kan terkejutnya tuh haha happyyyyy gua :* awak pandang saye mmg macam geramm sangat sangat jeee macam nak makan plak hakhak. Birthday boy mane ley marah kann^^

Saye bagi awak hadiah yang da siap balut kemas kemas gitu. First time balut jadi kemas aw haha. Harap awak terima and happy dengan suprise yang tak seberapa nih. Iloveyou dear :*
         


-End-