

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Hello MARCH^^
Bulan 3 pembuka cerita Tup tap tup tap laju nya masa Harap bulan nih lebih bermakna Daripada bulan2 yang sebelumnya :] Result semakin dekat Makin ramai pula yg berbicara tentangnya Tiada ape yg boleh ku kata Hanya mampu berserah pada-NYA Kita da cube sehabis daya Segala kudrat telah dikeluarkan Bersusah payah bersengkang mata Hanya kita saja yang merasa Ini semua untuk diri dan keluarga Untuk mendapatkan hasil yg gembira Semoga segalanya dipermudahkan Diiringi doa dan sokongan dari keluarga Insyaallah kita akan berjaya Mendapatkan keputusan yang terbaik Dan berjaya dengan jaya nya Amin Menghantar ke sekolah ke sana ke sini Dengan rela nya Tiada rungutan dan juga bantahan Sentiasa mendoakan kejayaan anaknya Untuk menjadi anak yg berjaya dan berguna Mencuba untuk memberi apa yang dipinta Walaupun payah tetap berusaha Tak mahu nampak lemah dimata keluarga Kerana baginya dia lah ketua Yang ku inginkan melihat mereka ketawa bahagia Melihat kejayaan ku di depan mata mereka Tersenyum puas dan airmata bahagia Secara jujurnya, Kebahagiaan mereka kebahagiaan ku jua Heh entry kali nih berpuitis sikit hikhik. #helloMarch |