Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Alhamdulilah ^^

I'm am happy girl right now. Hehe kegembiraan mereka adalah kegembiraan ku jua! Alhamdulilah and thankss to allah. Kejayaan yang tak seberapa nih datangnya drpd org2 yang dalam diam mendoakan kejayaan anak nye! ^^ semoga tidak terus dibuai kejayaan sehingga leka malah bangkit lah untuk terus mencapai kejayaan.

Mereka sentiasa ada di saat aku tengah down and tade semangat. Terus2 menyakinkan dan membuatkan aku tak pernah kenal erti mengalah dan terus berjuang sehabis daya heh ^^ ingin melihat kejayaan anaknya and now harap mereka berbangga even sedikit :') insyaallah aku akan berusaha lagi dan lagi ^^

Sayang thanks jugak sebab sentiasa support dan tetap ade disisi menemani dan memberi kata2 semangat. Sentiasa paham situasi saye and bile saya rasa nervous awak selalu kata 'saya tahu sayang saye boleh' hehe ♥

P/S : iloveyou and jasamu dikenang! Hehe macam ucapan pelajar straight A je gamaknya kan.hihi Tapi ade aku kesah? Haha

Gtg