

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
alhamdulilah :]
Sweet je sayang edit gambar heh^^Ok ok ok nih yang nak cite nih hee. Ok 23.04.2014 bersamaan dengan 1y11m. Alhamdulilah thanks to allah :') hope 23 hb depan we still together and love each others. Sepanjang relay kita macam2 yang kita lalui bersama and saya harap kita kuat menempuh setiap dugaan bersama. Kepercayaan kesetiaan kejujuran dan kasih sayang (4k)menguatkan lagi hubungan kita. Jika salah satu tade dalam diri nescaya lintang pukang lah jadinya! hehe Saya harap 4k tuh tetap ade dalam diri kita.semoga setiap masalah kita bijak untuk menangani and menjadikan hubungan kita semakin matang^^ Iloveyou dear :* -Nor amirul suffian bin nor azlan-♥ Okay entry kalini memang jiwang sikit upsss |