Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:





Haaaa dari gambar macam gembira sakan kan hehe. Act ade gembira and ade tak gembira nya. Ok nak cite gmbira dulu ke tak eh eh? Hmm k roger kita cite yang tak bape nak gumbira dulu lah ^^ disebabkan now hati tengah berbunga bunga so tak gembira tu pon macam gembira je gaya nya! Haha

Hati berbunga bunga? Macam best jeee macam syok je. Hehe ok bukan tuh nak cite sekarang. Tuh insyaallah next entry heh^^
Ok masuk balik dalam topik asal yang telah tersasar nih. Hm ok awak majok dengan saya. Nampak simple tapi act saya lah orang yang paling risau even awak just 'merajuk'. Sebab? Okay awak bila merajuk memang agak susah nak pujuk hm. Semua pujukan macam tak jalan. Grr kena pandai2 lah kan kalau nak pujuk tuh.
Tapi selalu failed! Haha tape cuba lagi -,-

So so so tadi saye ikut akak g office. Ehem secara tak sengaja or unplaned lah kan. Bila sampai je memang  nak pujuk awak dulu lah heh^^ ofcourse pandang awak and buat muke sehabis manje yang boleh lah kan. And yes!akhirnya gua berjaya. Hehe happy teramat sangat. Hikhik

Then macam macam lah yang dilakukan together. Kita buat keje update pembayaran bulanan *muka rajin*  pastu pastu main game kanak kanak punye mainan.tak tahu name gamenya --' grr
Syok jugak lah kan. Lagi2 bila awak kata score sampai 200 dapat topup. Yabedabedu happy tersangat :] tapi tak dapat pon score 200 tuh. So sedihhh. Tapi tapi dapat topup jugak. Hehe yeayyy sayang awak *muka comel*

Pastu main game merepek dengan awak ngan akak. Memang masuk air. Totally enjoy!