Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Bowling time★

Hujan yang lebat diikuti dengan petir sambar menyambar di luar. Dan aku pula di dalam bilik dalam keadaan sejuk sambil mengupdate blogger. Ok stop. Mukadimah yang sangat melalut!  Haha

Act bosan and memandangkan tade keje nak dibuatnya ditambah pula sayang yang nak charge fon rest and lain lain moh ler kita merepek kat blog heh ^^

Ok ok ok nak cerita terobek sikit aka campak balik. Hehe semalam punye cito act xD semalam kita pegi setia city mall. Selalu jj memanjang so kita tukar angin sikit pegi city mall pulak. Hehe mane2 pon boleh, bedal jelah.hihi

Memang happening and sangat2 bermakna. Kenangan terindah :* firstly datang2 terus ke toilet. Ok wajib lahtu hehe. Then kita pegi main bowling. Yeahhh saye TERlebih power pulak upsss. Nak buat lagu mane kan. Dua2 game gue yang pegang! Hahahah *gelak jahat heh.

Haaaa the best part bile awak main and bola tertinggal kat belakang a.k.a tercampak ke belakang. And time tuh saya tengah nak tangkap gmbar awak pulok. haha ops. Tercerita pulak! Haha sorry sayang ade sebarang masalah kita bincang ok xP

Hehe comel je bile muke dah malu kan and yg paling penting awak pandai cover heh.kuku menjadi punca sampai camtu sekali. Haa tuh lah tak potong kuku lagi >< kan da jadi lagu tuh. Lagu ape? Lagu tuh lah xP

Hehe eh jangan risau nih bukan gambar kantoi tuh hikhik. Ok fokus dekat point pin jatuh tuh. And im the winner!yehaaaa nmpk tak bakat terpendam disitu ^^ haha lepas gian sebab da lame tak main bowling xD