

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
BUBBLE GIANT?YEHAAAA
Da penat main bowling kita karoke sat then makan yeayyy perut pun bunyi kriuk kriuk macam lagu zapin dah minta diisi. Heh *over. Kita makan steamboat nyumyyy nyumy. Makan johny's haaaa memang tip top top tip lahkan. Hehe selalu law makan nih dengan family sekali sekala makan ngan ehem ehem lah pulak kihkih. Awak pon tak penah try so moh lah kita try. Kalau lah kat jj ade nih memang kfc mcd and seangkatan dengannya tak pandang dah haha. Tapi sayang dekat city mall je ade. Suka betul awak main ya. Memang tak lepaskan peluang betul hihi lagipon bukan selalu kan jadi macam kanak2 raibina heh.tapi yang main sume bukan budak kecik pon grr. Boleh dikatakan nih permainan budak2 besar lah jugak.eh? Tangkap2 gambar ditambah main bubble giant tuh ditambah dengan suasana petang yang nyaman ditambah angin sepoi sepoi bahasa lagi haa memang superb best!siap berkali jugak lah refiil sabun nya! Haha
Haaaa memang petang yang indah lah kan. Sebab belon2 yang bermacam saiz menghiasi ditambah pula dengan awak disisi. Iloveyou :*
|