Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




garfu ♥sudu ^^

Ehem ehem terbatuk pulak heh.
Orait entry kali nih nak cerita pasal ape eh ape? Hehe cerita pasal dalam gambar tuh -------------------------------------->

Hehe sweet jee sudu ngan garfu tuh heh. Okay mungkin awak ade cara awak tersendiri perangai yang tersendiri ade yang awak suka dan ada yang awak pantang bila orang buat kat awak and saya pon macam tuh jugak lah ^^

Tapi act semua tuh melengkapkan relay kita. Bile awak suke saya tak suke and mula lah gaduh disitu hehe tapi gaduh manja lah. Masing2 ada kekurangan dan kelebihan. Mungkin kelebihan saya kekurangan dalam diri awak and kekurangan saya adalah kelebihan awak.

Lengkapkan lah kekurangan yang ada pada saya dengan kelebihan awak! Kita kena terima kekurangan dan hargai kelebihan sayang kita :*

Saya suka ayat dalam gambar tuh hehe 'may be we are different from each other,but we complete each other' ohsem ayatnya kan kan? Heh garfu ♥sudu,pinggan♥cawan,kerusi♥meja, ayah♥mama, awak♥saya hehe loveyou sayang :*