Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:





Semalam dapat tengon showcase maya karin secara live with love akak and sedara.

Hihi macam mane dapat tiket? Okay nak cerita ler nih!hihi sabar^^

Act akak and sedara yang dapatkan. Dorang nih boleh pulak main teka teki dekat insta and akhirnya jadi pemenang ^^ heh okay sorang dapat 2 tiket and total dapat 4 tiket hehe. So ape lagi darpda membazir kita layankan jelah

Mula mula macam maleh tapi jadi excited sikit bile awak pon join sekali!hihi happy ler ^^ ok ok ok so kite pon pegilah even agak lambat lah ape lah hehe

Ok bile menggunakan gps memang kelam kelibut gak lah kan. Guna sampai 2 gps then sorang kata sana sorang kata sini and lastly dua2 tak tahu mane jalan yang betul haha

Bila da sampai and kitorang cari cari mane lah tempatnya and orait jumpe dah*muke teruja*
Tengok tengok laaa kat sini jee. Hehe

Biasalah janji melayu ckap start kol 8 and kol bape baru nak start >< err ok paham. Pastu maya karin keluar nyanyi nyanyi and tak banyak lagu pon.

Lagu yang paling suka tajuknya teka teki. Cintaku bukan kosong cintaku bukan terlambong lambong and bla bla bla. Tak ingat hahahahha

Act enjoy lahhh!