Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Still remember?

Remember this game? ---------------------->
Hehe okay nih yang nak terobek nih heh^^ terjumpe gambar nih and sesuai sangat dengan cerita yang nak diceritakan nih. Ahhhhh berbelit belit ayat gua. Watever lah labu.

Okay ritu time saya g office tuh mema g kacau awak jelah kan. Hihi and memang ngantok lah sebab tade pape nak buat memandangkan keje sume da settle. And then idea gila gila die datang. Wuhuuuuu nak hilangkan bosan kena lah main game kan kan? Heh ^^

Haaa dan dan pulak akak pon join sekali then kita pon bermain lah satu game nih. Ok mesty teruja kan? Hihi lekk lu! Ok game 'spontan era' ye namenya? Entahla tak tahu. Hehe main soalan berbalas soalan. Ok ohsem sangat sebab memang gelak jelah kan. And the best is im the winner. Yabedabedu awak and akak tumpas ditangan saye*evil laugh*

Ok memang happening lah kan. Hilang ngantok and bosan sume hee. Pastu kita main game kat dalam gambar tuh. Hehe keanak anakkan terserlah kateko! Hehe tapi tapi tapi game nih akak yang menang and awak yang kalah :p saye tengah2 hee maintain lah kan tak menang and tak kalah hihi.

Sekali sekala main game budak budak apedehal kan kan hehe