

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Sweet moment^^
Hello blogger hai and assalamualaikum blog :] Okay nih nak habaq nih hehe macam biasa lah nak conteng2 blog dengan 'kisah kau dan aku' ♥ hehe why always you? Dah mmg kau blogger yang memang kegunaannya seperti diari nk buat lagu mane kan hihi 27/4/14 hihi kita ada datting. With my jantung hati pengarang jantung sweetheart and sama waktu dengannya. Asalkan ada datting opkos lah happy kan? Hihi kita jalan jalan makan makan shopping shopping^^ Shopping?opss kalini punye shopping macam terover sikit heh sampai over limit nih haaa haha. Abis demam lah awak xP haha bukan selalu katenya hee. Ok nmpk gmbr kat atas tuh kan?haaa tuh lah yg den beli tak termasuk sayang punye lagi. Hihi penuh jugak lah tangan nih nk memegang nya. Mase pilih tuh penuh tangan pegang baju seluar lagi. Hihi and for the first time awak guna kad visa sebab cash tak cukup.hahahaha ok jangan biasakan ye>< Pastu sayang ade belanje beg. Hihi susah nak pilih senanye. Tapi bedal jelah and awak pon cakap tuh lawa so pilih yang tuh je :* Happy sangat sangat. Alhamdulilah :) thanks sayang layan kerenah saya and belanja shopping yehaaaa hihi. Tapi awak kena ingat sayang saya bukan sebab harta awak or duit awak tapi sebab keihklasan kejujuran kesetiaan dan kasih sayang awak :* Tapi tapi sempat jugak lah gaduh kan? Haha kelakar sebab sorang kesana sorg kesini grr >< kesian kita jalan sorang sorang hm hm. Hehe tapi beberapa minit kemudian rase macam tak best je majok2 nih so saya pon pujuk lah awak hee. Mula2 awak macam tanak layan je. Oh so sedih. Tapi try lagi. Buat muke habis comel sikit even tak tahu comel ke tak haha bedal jelah. And and yeay sayang senyum and back to normal. Hehe tak majok dah ^^ Ok masa mencemburui dan kena balik. Kebetulan pulak family saya g jj jugak so jumpe kat dalam jj jelah. And awak teman anta saya. Awak jumpa mama and ayah semua. Hihi ok tetibe awk cakap 'rase berdebar debar pulak' haha ok saya pon same. Macam seram jeeee hihi padahal kat ofis awak selalu jumpe ayah sume. Hehe awak salam ayah and mama. Nampak muke macam nervous jer haha kantoi awk seram xP Hehe dengar awak cakap kat ayah nak pulangkan balik ye. Haaa bagus da bawak kuar anaknya kena pulangkan balik kan :* Hihi ok ngantuk. Happy day and sweet moment with love :* iloveyouu!♥ |