Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




THANK YOU ^^

Eh ehhhh ade lagi nak cite nih hikhik. Seperti biasa lah sekali update haaa bnyak pulak nk diceritakan heh ^^

Hee thankss sayang sebab belikan necklace xD tak kisah lah harga nya berapa murah ke mahal ke. Asalkan sayang ikhlas belikan :*

Memang comel je rantai nye. Kira aksesori untuk pom lah nih. Beli rantai yang panjang even pakai tudung pon nampak ^^ sangat sangat bermakna bagi saya :*
And bertambah bermakna sebab dekat rantai tuh ade perkataan LOVE. Aww sweet je.

Gmbar tuh candid senanya.hehe bab tuh muka gua memang tak boleh bla sangat.haha sayang nak pakai kan rantai time tuh.hikhik sweet moment with you dear :*
Tadaaaaaaaa hehe *muka gembira* haaa tak lupa jugak kasut yang banyak blink blink nihh. Hehe nih pon sayang yang belikan *senyum sampai telinga* hehe thanksss sangat sangat intan payung pengarang jantung sweetheart dupdapdupdap love^^  okay kasut nih da lame macam berminat lah kiranya hehe tapi buat dunno je. Sebab da banyak kasut. Banyak kasut tapi kasut yang same jugak selalu pakai hehe kira kasut peberet lahtu. Sampai nak terkopak dah kasutnya haha tahan lasak betul. Hehe kasut yang lain sume dalanm kotak lagi hehe kesiannnn.

But da dapat kasut nih nampak nya kasut nih lah pulak jadi my peberet and kasut kegemaran. Hihi

P/S: terima kasih daun keladi lepas nih boleh belanje lagi taw taw.Hehe xP *gurau*