Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Love ^^

At first nak bagitahu alhamdulilah semuanya da kembali normal. Syukur sangat sangat :') thanks bagi peluang kat saya. Akan ku hargai sebaik baiknya.

Setelah layanan hambar yang diberikan and lastly alhamdulilah layanan awak seperti biasa.no more tanya sepatah jawab sepatah. Text lambat balas :')
Kita ambik yang jernih and buang yang keruh. Mungkin dengan ini hubungan kita akan jadi lebih matang :* amek pengajaran drpda nih n jangan sesekali buat keputusan terburu buru yang kelak akan merugikan *noteuntukdirisendiri* hehe

Iloveyou keding ku sayang ♥