

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Love ^^
At first nak bagitahu alhamdulilah semuanya da kembali normal. Syukur sangat sangat :') thanks bagi peluang kat saya. Akan ku hargai sebaik baiknya. Setelah layanan hambar yang diberikan and lastly alhamdulilah layanan awak seperti biasa.no more tanya sepatah jawab sepatah. Text lambat balas :') Kita ambik yang jernih and buang yang keruh. Mungkin dengan ini hubungan kita akan jadi lebih matang :* amek pengajaran drpda nih n jangan sesekali buat keputusan terburu buru yang kelak akan merugikan *noteuntukdirisendiri* hehe Iloveyou keding ku sayang ♥ |